Polityka Reklamacji

Potwierdzenie Twojej reklamacji

Potwierdzimy Twoją reklamację w ciągu dwóch dni roboczych i podamy Ci nazwisko osoby zajmującej się Twoją sprawą. Jeśli Twoja reklamacja jest złożona lub jej rozpatrzenie zajmie więcej niż dziesięć dni roboczych, przekażemy Ci tymczasową aktualizację dotyczącą dochodzenia.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji

Dokładnie zbadamy Twoją reklamację i postaramy się ją rozpatrzyć jak najszybciej. Możliwe wyniki mogą zależeć od problemu, w tym zwrotu pieniędzy, kredytu, wymiany lub innych środków zaradczych. Odpowiedź określi rozwiązanie i dalsze kroki.

Rozwiązanie Twojej reklamacji

Staramy się rozpatrywać reklamacje w ciągu 10 dni roboczych od ich otrzymania. Jeśli nie będziemy mogli spełnić tego zobowiązania, skontaktujemy się z Tobą, aby wyjaśnić powody opóźnienia i przedstawić zmieniony harmonogram.

Archiwizacja

Będziemy przechowywać zapis Twojej reklamacji i naszej odpowiedzi do celów wewnętrznych przez co najmniej sześć miesięcy od daty jej otrzymania. Dodatkowo nasz zespół zarządzający przegląda wszystkie reklamacje w celu monitorowania trendów i istotnych powiązanych kwestii. Zależy nam na zapewnieniu naszym klientom wyjątkowej obsługi i dokładamy wszelkich rozsądnych starań, aby ich wątpliwości zostały szybko rozpatrzone i rozwiązane w sposób satysfakcjonujący.